Bun venit
Bun venit tuturora la noi.

Imi face deosebita placere sa va prezint blogul grupului de rugaciune METANOIA.

Suntem un grup de rugaciune din Biserica Baptista Betel si scopul nostru este sa il cunoastem mai mult pe Dumnezeu prin ceea ce facem, sa ne apropiem mai mult de El. Sa construim relatii trainice intre noi si Domnul Isus sa fie slavit si onorat prin tot ceea ce vom face.

Vrem sa fim un grup care sa ne putem sprijini unul pe celalalt in rugaciune. Vream sa fim un grup care sa fim un motiv de bucurie pentru biserica si un motiv de cercetare pentru ceilalti tineri.

Vrem sa fim un grup care sa se implice activ in lucrarile bisericii si prin lucrarea noastra biserica sa fie intarita si inviorata.

Suntem bucurosi si fericiti sa fim impreuna ca grup...

Domnul Isus sa fie cu voi si cu noi.
5 Responses
  1. Gabi Says:

    Desi nu sunt baptista, ma bucur sa va gasesc si abia astept sa citesc multe articole interesante de la voi.


  2. Mircea Says:

    Com`on guys. Daca vreti sa faceti voia Domnului atunci nu mai propovaduiti religii gresite. ;)


  3. Emy Says:

    Mircea....ce gasesti tu gresit in religia baptista? Te rog sa imi dai cateva exemple.


  4. Mircea Says:

    dar nu ziceam de religia baptista, ci de prostia asta de "metanoia"... veniti-va in fire.


  5. Emy Says:

    Metanoia - (pocainta): schimbare si/sau transformare (restructurare de personalitate). Mie ca si persoana pot sa spun ca mi se potriveste. Eu in momentul in care m-am intors catre Dumnezeu am inteles ca daca fac asta trebuie sa ma schimb...de la interior catre exterior...sa incep cu ganduri, trairi, simtiri...si pana la exterior...vorbe, fapte. Metanoia=schimbare....deaceea am ales acest nume pentru grupul nostru de rugaciune...pentru ca daca facem parte din el...dorim ca ceea ce se intampla acolo sa ne faca mai buni si mai credinciosi.


Trimiteți un comentariu

  • Abonare prin e-mail la postari

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Persoane interesate

    toateBlogurile.ro