Versetele Favorite
Salutare prieteni!
Asa cum ziceam, ar fi fain sa publicam versetele pe care le-am impartasit sambata...asa ca va invit sa vi le postati fiecare. :)

"Cat pentru mine, fericirea mea este sa ma apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Il fac locul meu de adapost, ca sa povestesc toate lucrarile Tale." (Psalm 73:28)

Doris

Psalmii 32:8 "Eu - zice Domnul - te voi învăţa, şi-ţi voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi, te voi sfătui, şi voi avea privirea îndreptată asupra ta."


Emy

Matei 5
13 Voi sinteti sarea pamintului. Dar daca sarea isi pierde gustul, prin ce isi va capata iaras puterea de a sara? Atunci nu mai este buna la nimic decit sa fie lepadata afara, si calcata in picioare de oameni.
14 Voi sinteti lumina lumii. O cetate asezata pe un munte, nu poate sa ramina ascunsa.
15 Si oamenii n-aprind lumina ca s-o puna supt obroc, ci o pun in sfesnic, si lumineaza tuturor celor din casa.
16 Tot asa sa lumineze si lumina voastra inaintea oamenilor, ca ei sa vada faptele voastre bune, si sa slaveasca pe Tatal vostru, care este in ceruri.
1 Response
  1. Anonim Says:

    Doris

    Psalmii 32:8 "Eu - zice Domnul - te voi învăţa, şi-ţi voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi, te voi sfătui, şi voi avea privirea îndreptată asupra ta."


Trimiteți un comentariu

  • Abonare prin e-mail la postari

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Persoane interesate

    toateBlogurile.ro