Evadare..
Stam de atatea ori si ne gandim.. Doamne..ce sa fac mai mult pentru Tine.. cum sa fac sa`mi creasca tot mai mult credintza..cum sa fac sa invatz sa ma inchin asa cum iti doresti..cum sa Te laud asa cum meritzi.. De atatea ori apar si ne ataca ganduri din toate partzile..ganduri care ne indeparteaza de Dumnezeu..sau ganduri care ne fac sa credem ca nu valoram nimic, dar Domnu vine mereu cu mangaierea Sa.. 'Cand ganduri negre se framanta cu gramada inlauntrul meu, mangaierile Tale imi invioreaza sufletul!' (Psalm 94:19).
Suntem atat de tineri..si nu am cuvinte sa multzumesk Domnului pentru ca a avut grija de noi..si suntem ai Lui..Il cunoastem..va datzi seama ce har sa stim ca Domnu ne iubeste? As vrea sa constientizez makar pe jumatate cat de speciala si de valoroasa sunt in ochii Lui..As vrea ca toti sa ne folosim tineretzea pentru Cel care merita toata slava..'Nimeni sa nu`tzi dispretuiasca tineretea, ci fi o pilda pentru credinciosi:in vorbire, in purtare,in dragoste, in credintza, in curatie.(1 Timotei 4:12).
As vrea asa de mult sa ne iubim cu totii mai mult.. in Christos..De ce de prea multe ori purtam niste mashti? Te rugam Doamne sa scoti tot ce`i rau in noi..si sa reversi tot mai mult din dragostea Ta..din bunatatea Ta..din rabdarea Ta in noi.. Un profesor spunea 'Ce-mi poate da stiinta ca sa sporeasca iubirea intre mine si celalalt ? Ce-mi poate da stiinta pentru intelegerea profunzimii si complexitatii sufletului ? Ce-mi poate da stiinta ca sa inteleg bogatia raporturilor dintre mine si cel de langa mine ? Stiinta nu ne poate lamuri asupra sensului ultim al existentei. Pentru aceasta trebuie sa apelam la credinta.' Cata dreptate are acest om si ma intreb daca il cunaoste pe Dumnezeu..cu atat mai mult noi care`L cunoastem..ar trebui sa fim plini de dragostea Lui..
Si totusi, nimic din aceste lucruri nu le putem obtzine si cere decat de la Insushi Creatorul dragostei..de la Cel care Este dragoste.. de la Cel in care ne punem nadejdea in fiecare zi. - EU - zice Domnul, te voi invatza si iti voi arata calea pe care trebuie s`o urmezi, te voi sfatui si voi avea privirea indreptata asupra ta. (Psalm 32:8). Va doresc o zi plina de dragoste..
0 Responses

Trimiteți un comentariu

  • Abonare prin e-mail la postari

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Persoane interesate

    toateBlogurile.ro